Wat is ServiceDesk Plus?

Dit is een van de vele mogelijkheden om een bepaald onderdeel van je bedrijf te verbeteren. Voornamelijk zijn het grote ondernemingen die hier gebruik van zullen maken. ServiceDesk Plus is web gebaseerd, voor ITIL geschikte helpdesk software die speciaal is ontworpen voor managed service providers. Deze oplossing biedt een uitgebreide service desk met een gestroomlijnd ticketingsysteem. Ten Zeerste gewaardeerd door IT’ers over de hele wereld! Meer informatie over wat deze dienst precies inhoudt lees je in het volgende stukje tekst.

ServiceDesk Plus zorg voor een enorme omslag in het werk van IT-teams. Deze IT-teams hoeven nu niet langer brandjes te blussen maar in plaats daarvan indrukwekkende service aan klanten te kunnen bieden. Deze oplossing biedt een geweldige zichtbaarheid en centrale controle bij het afhandelen van IT kwesties, op een manier waarop bedrijven niet langer meer last hebben van downtime. Al meer dan tien jaar lang zorgt deze software voor een glimlach op het gezicht van miljoenen IT’ers. 

Servicedesk Plus

Verschillende mogelijkheden

Er zijn een heleboel verschillende mogelijkheden als we het hebben over ServiceDesk Plus. De meeste voorkomende voordelen zijn: Krachtige integratie met apps voor IT-beheer, slimme automatisering, uitgebreide rapportagemogelijkheden, aanpassingen zonder code wijzigingen. De belangrijkste reden om voor dit bedrijf te kiezen is vanwege hun jarenlange service op dit gebied. Ben jij inmiddels geïnteresseerd geworden in deze dienst? Dan raadt ik je aan om eens een keer op de site te kijken van bijvoorbeeld CBA Benelux. Verder zijn er nog heel veel verschillende sites waar je op kunt kijken.